ZIPPO

Βλέπετε 1–60 από 148 αποτελέσματα

Η ιστορία της Zippo Manufacturing Company είναι η ιστορία των ανθρώπων της , από τον ιδρυτή , George G. Blaisdell, μέχρι τους πολυάριθμους εργαζόμενους  της Zippo , τους πελάτες και τους συλλέκτες που έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στα 80 χρόνια της ιστορίας της. Η αφοσίωσή αυτών των ανθρώπων  στη Zippo την οδήγησε στο να είναι σήμερα μια από τις πιο μεγάλες εταιρείες της Αμερικής, με ζωντανή ιστορία.Η ιστορία της  Zippo ξεκινά στις αρχές του 1930 , στο Bradford Country Club στο Μπράντφορντ της Πενσυλβάνια. Όλα ξεκίνησαν όταν ο κ. Blaisdell παρατήρησε ένα φίλο του να προσπαθεί να ανάψει έναν δύσκολο στη χρήση Αυστραλέζικο αναπτήρα. Η χρήση του απαιτούσε και τα δύο χέρια και  η λεπτή μεταλλική επιφάνεια του μπορούσε να καταστραφεί εύκολα .Στα τέλη του 1932 , ο George G. Blaisdell αποφάσισε να αναδιαμορφώσει τoν αυστραλέζικο αναπτήρα . Κατασκέυασε μια ορθογώνια θήκη με καπάκι που μένει σταθερό στο υπόλοιπο “σώμα” με έναν μεντεσέ. Ωστόσο διατήρησε το σχεδιασμό της καμινάδας που προστάτευει τη φλόγα κάτω από αντίξοες συνθήκες . Το αποτέλεσμα ήταν ένας αναπτήρας που φαινόταν όμορφος και ήταν εύκολος στη χρήση . Ο  πρώτος αναπτήρα Zippo , που σήμερα εκτίθεται στο Zippo / Case Μουσείο στο Μπράντφορντ , παρήχθη στις αρχές του 1933 με τιμή πώλησης $ 1,95. Και , από την αρχή , υποστηρίζοταν από άνευ όρων εγγύηση εφ’όρου ζωής του κ. Blaisdell – ” Λειτουργεί ή μπορούμε να το διορθώσουμε δωρεάν . ™ ” Το όνομα” Zippo ” δημιουργήθηκε από τον κ. Blaisdell . Του άρεσε ο ήχος της λέξης ” φερμουάρ ” – “zipper”  και έτσι σχημάτισε διαφορετικές παραλλαγές της λέξης καταλήγοντας στο ” Zippo “.Στις 17 Μαΐου του 1934 κατατέθηκε αίτηση για το αρχικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας Zippo, και στις 3 Μαρτίου 1936 χορηγήθηκε ο αριθμός 2.032.695 των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας . Ένα δεύτερο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με αριθμό 2517191 εκδόθηκε την 1η Αυγούστου 1950. Απο εκείνη την ημέρα ο σχεδιασμός του αναπτήρα Zippo παραμένει βασικά ο ίδιος με μικρές βελτιώσεις . Στα μέσα της δεκαετίας του ’30 , η εταιρεία Kendall Refining Company έκανε μια παραγγελία για 500 Zippo αναπτήρες . Αυτή ήταν η πρώτη φορά που εταιρεία διαφημίστηκε με αναπτήρες Zippo και τα συγκεκριμένα τεμάχια θεωρούνται συλλεκτικά. Σήμερα, οι εταιρείες συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τους αναπτήρες Zippo ως ένα μέσο διαφήμισης και  τα Zippo ” διαφημιστές ” αναπτήρες εξακολουθούν να είναι από τα αγαπημένα κομμάτια των συλλεκτών.